Повернення товару
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» ми надаємо нашим покупцям право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.
Повернення в цьому випадку можливе, якщо:
- товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався;
- не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
- повністю збережена фірмова упаковка та комплект постачання (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження є порушенням);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
- За наявності документів на товар виданих споживачеві разом з товаром.
Право на повернення та обмін товару втрачається у таких випадках:
1. При пошкодженнях, що виникають внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:
- При перегріві
- При падінні виробу
- При умисній поломці
- При деформації
- При пошкодженнях, що виникають при загвинчуванні та відкручуванні, відкритті та закритті та інших випадках, викликаних надмірним додаванням сили
- При механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.)
- При використанні в комерційних (промислових) цілях
- При неправильному зберіганні
- Якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків
- Якщо пошкодження виникло внаслідок умисних чи необережних дій з боку покупця чи третіх осіб, а також домашніх улюбленців.
- Якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою інструкцією при самостійному ремонті та зміні виробу.
2. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:
- При появі плям, точок вапна та іншого
- При нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації
- При природній зміні кольору металу (золотистий, бурий або блакитний відтінок, що виникає внаслідок надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли та ін.) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі).
Інструкція використання продукції з чавуну
При виготовленні чавунного посуду його нагрівають до 800ºC і занурюють у олію. Ця операція проводиться неодноразово. Крім того, такий спосіб дає можливість отримати чавунний посуд підвищеної міцності та пластичності, а також міцно з'єднану з основою оксидну плівку рівномірного чорного кольору.
Рекомендації щодо експлуатації чавунного посуду
- Чавунний посуд без покриття призначений для приготування смажених та тушкованих страв на будь-яких видах плит та варильних поверхнях, у тому числі і на відкритому вогні.
- Перед першим використанням посуд необхідно ретельно вимити, далі прожарити посуд із сіллю (протягом 10-20 хвилин), промити проточною гарячою водою, потім нагріти посуд на плиті до температури понад 100ºC і нанести на внутрішню поверхню тонкий шар рослинної олії. Ще краще її прожарити з олією.
- Посуд, що не пройшов обробку, зазначену в п. 2, придатний для контакту з харчовими продуктами, що не містять лимонної, оцтової та молочної кислоти.
- Не залишати приготовлену їжу у посуді для зберігання.
- Після закінчення приготування їжі, посуд необхідно вимити, просушити на плиті і змастити олією.
- Не мити посуд у посудомийних машинах.
- У процесі експлуатації можуть виникнути невеликі подряпини, які легко усуваються під час повторення процедури, зазначеної у п.2.
- При неправильному використанні на поверхні посуду без покриття можлива поява корозії. Плями іржі легко видаляються за допомогою металевого йоржика або щітки, а при повторенні обробки, зазначеної в п. 2, поверхня набуває первісного вигляду.
Зверніть увагу: іржа на чавунному посуді не є дефектом, а наслідком неправильної експлуатації або догляду.
Обмін та повернення товару
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можна придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.
Для заміни чи повернення товару при собі необхідно мати:
- Товар (всю його комплектацію, включаючи упаковку);
- Товарний чек;
- Паспорт покупця.
Повернення службою доставки
- Заповніть від руки "Акт на повернення" та надішліть його скан копію на e-mail [email protected]. Додайте до листа фото перших сторінок паспорта та індифікаційного коду, а також копію чека та якісні фотографії товару та упаковки з кожної окремої сторони.
- Дочекайтеся від сервіс-менеджера згоди на повернення.
- Замовте кур'єра додому та відправте товар на адресу, яку повідомить наш сервіс-менеджер. Не забудьте вкласти у посилку: товар у повній комплектації, упаковку, гарантійний талон, чек, а також заповнений Акт на повернення та роздруковані копії перших сторінок паспорта та ідентифікаційного коду.
- Повідомте, що товар відправлений. Надішліть по e-mail [email protected] номер експрес-накладної служби доставки.
- Переміщення надісланої посилки можна відстежувати на сайті перевізника.
- Чекайте на повернення грошей. Співробітник відділу «Сервіс» огляне товар щодо експлуатації. Якщо він належить до технічно складних, продавець залишає у себе право провести діагностику товару за умов уповноваженого виробником сервісного центру.
- За умови оплати товару банківською картою на сайті, повернення грошей буде зроблено протягом 7 банківських днів з моменту отримання товару від покупця на ту саму картку, з якою було здійснено оплату.
- Доставка товару назад Продавцю здійснюється за рахунок Покупця.
- Термін відправлення грошей за товар може збільшитися з вини постачальника товару, що не залежить від інтернет-магазину, але не має перевищувати 30 днів з дня отримання товару та заяви на повернення.